9/3 Länge sen sist

Hej bloggen o alla bloggare.....på tiden med ett nytt inlägg eller hur :-)

Ja tiden har bara runnit iväg sen jul. Vi var i Linköping över nyår och då bestämdes att våra vänner skulle komma ner till påsk. Nu e det snart påsk!!!!
Tova den lilla skruttan ska fylla tre år, tänk vad tiden går fort. Hon har verkligen kommit in i treårs trotsen.....
Lovisa är såååå stor nu o ska ju fylla 6 i höst. Tänk att min lilla fismaja ska börja skolan till hösten. Ja får nästan lite panik när jag tänker på det. Jag är inte redo att ha skolbarn ännu, vill inte lämna den trygga dagisvärlden.
Men det är bara att hänga med på tåget....

Vi har ju fått en ny medlem i klanen Persson. Lille Wilmer tittade ut trettonafton mitt i blixthalkan. En ljuvlig liten krabat som bara växer o frodas. Jag ska minsann bli gudmor.....

Längtar enormt efter ljuset och våren!
Igår var en underbar vårdag o vi försökte röja lite i vår djungel här utanför. Det var så skönt vårväder.
Ungarna leket på gatan. Som vanligt kom El-bilen fram o den e fortfarande lika populär. Nu är det bara tannagnissel o bråk om vem som ska köra. Hoppas vi får en lång vår och en varm sommar.

Jag ska skärpa mig och uppdatera mer ofta! Håll till godo med lite bilder....

Ni som läser skriv gärna en KOMMENTAR, det är ju kul att seatt ni vatt här.......

Kram & Klapp

-M



Stolt Farmor & Farfar



Min ljuvliga prinsessa!!!!



Läskiga monster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0