18/3 Snöstorm till påsk...HALLÅÅÅÅ!!!!

Vad händer med vårt väder....10 grader plus till jul och snöstorm till påsk :-)

Här e vi förkylda till höger o vänster. Tova & Lovisa är hostiga och jag är stopp i snoken, Magnus o Maria ligger däckade och Calle har varit hemma från skolan idag.
Min gullige man passar på mitt i allt kaos att ta en tur till Venedig där det är vår och folk sitter på uteserveringarna och dricker öl.........fy vad orättvist!

Lovisa har varit med mig på jobb hela dan. Hon har skött sig exemplariskt! Vi fick låna en bärbar dvd och sen var dagen räddad. Vi hoppas att det går lika bra i morron.

Nu ska jag fixa töserna i badet.

Kram & Klapp

-M


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er!!!

Vad bra att dvd:n var till hjälp!!
Vi är på bättringsvägen och lille Wilmer har klarat sig än så länge.. Vilket är oehört skönt!!!
Jag längtar till på lördag, då ska det rullas och målas ägg :)
Hälsa hela familjen så hörs vi!

Kram från familjen Persson/Olsson

2008-03-19 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0