30/9 Om familjemys och skånesdjurpark.

Trots ösregn och dåligt väder packade vi bilen och for mot Höör. Målet var skånesdjurpark och höstfest.
Det var mysigt med Pirater och stånd fyllda med höstens alla godsaker. Allt från svamp till potatis o rotfruktschips som man fick smaka. Barnen fick godis o glass av Metro. Trots det blöta vädret har vi haft en mysig dag tilsammans. Barnen har lekt o vi har bara strosat runt och njutit av naturen o djuren. Det blev lite medhavd fika uppe på björnberget. Vi hann oxå med ponnyridning o idag vågade till och med Tova rida!!! Hon brukar va en fegis när det gäller djur....... Helgen har som vanligt bara rusat förbi och även om jag inte ligger på topp just nu så har vi ändå haft det ganska bra.
Hösten och mörkret närmar sig så de flesta blir väl lite deppiga såhär års.
Veckan som kommer är välfylld med aktiviteter. Imorgon är det damklubben, tisdag kören o på torsdag fyller våran lilla tös 5 år!!!! Tänk vad tiden bara springer förbi. Känns nästan som jag har missat hela detta året.....
I fredags hade vi familjekväll med mor o far, min bror och hans Maria oxå vi förståss. Mysigt va det. Marias mage växer och knudan håller låda därinne. Jag har döpt henom till Knudan! Det blir svårt att tvätta bort sen  hahaha *s*
Arbetsnamnet hos dem e nog Morgan villket iof e helt ok, Knudan Morgan.

Det ska bli spännande när den kommer ut i Januari.

Sov gott o glöm inte skriva en rad till mig!

Kram & klapp

-M


Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Vilket försäkrngs bolag jobbar du med?
Inte Trygg hansa väl, hehe!
Kram

2007-09-30 @ 22:06:22
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Camilla

Lite kul, Benjamins "arbetsnamn" var också Knuddan. Hur går det med min livförsäkring;)

2007-10-02 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0