25/9 Om kören o sopransolo

Har nyss kommit hem från kören. Hittade min trötta man sovandes i soffan så jag gick upp o satte mig framför burken.... Min förkylning håller i sig. Det märktes på kören kan man säga.... De har en tanke om att jag som e alt ska sjunga sopransolo till jul! Haaallååå!
Vår körledare sa idag:
-det blir bättre när vi övar i kykan. Vad menade han med det tro???!!!

Det är tur att det är kyrkokören för då brukar det inte komma så många och lyssna.....Jag får väl ta i och gala lite då  *S*
Annars har dagen varit lugn. Jag lämnade barnen på dagis kl. 11 efter en lång o skön mysfrukost. Sen körde jag in på kontoret o fortsatte inreda. Det blir jättefint!

I morgon står det stresshantering och avslappningsmassage på schemat, underbart! Det e så gott att bara bli ompysslad. Kan varmt rekommenderas! Kolla in www.aditi.nu

Sov gott alla bloggare o glöm inte att skriva en kommentar så jag vet att ni vatt här!

Kram & klapp

-M



Doris fartdåre!



SÖÖÖÖTING!



Snuttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0