24/9 Månddag och snuva

Jaha så va det en ny vecka igen.....Denna veckan inleddes med en dunderförkylning för min del. Ser fram emot en mysmorgon med mina barn imorgon. Äta frukost framför tv:n o bara gosa!

Har varit på IKEA idag och shoppat lite till det nya kontoret. Det kommer bli jättefint. Så skönte med ny o fräsch arbetsplats! Kom hem lite sent o hungrig som en varg, då hade min snuttegeubbe gjort tacos och satt fram ett glas vin till mig. UNDERBART! Han vet precis vad jag behöver.....*pusspådig*

Annars e allt som vanligt här i A-torp.... en snorig tvååring och en trotsig femåring. Lovisa skulle inte sova i sin säng i kväll.... när hon insåg att hon inte skulle få ligga i min heller så bäddade hon ner sig på golvet i sitt rum. Protest eller vad???!!!

Nu ska jag gå o mysa med min man..... Sov gott!

Kram o klapp

-M



E hon söt eller....!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0