21/9 Thank god it´s friday!!!!!

Äntligen e det helg!!!

Tack alla bloggare som skrivit till mig. Ett speciellt tack till "Snolle" mannen i mitt liv... :)

Camilla, jag glömde dig på tradera...F´låt! Hoppas det fixade sig iaf.

Nu väntar en lugn och skön helg. Imorgon ska jag till Maderma och bli snyggare. Ska fixa bryn &fransar. Har äntligen fått tummarna loss att beställa tid hos frissan så på Torsdag smäller det. Då blir jag en ny människa.
Imorgon kommer Per & Anette på middag. Det ska bli trevligt.

Mitt magsår har hittat hem igen, ett speciellt tack till min handläggare på FK som bidragit till detta! Just nu kan jag knappt äta och har kramper i magen... ( lite gnällig oxå)
Från och med måndag ska jag börja jobba och det ska bli kul. Fortsätt gärna skriva kommentarer till mig för då blir jag glad :)

Ha en skön helg

Kram & Klapp

-M

223117-2

Tova & Pappisen


223117-1

Fina familjen på picknick!

Kommentarer
Postat av: Felicia o Karolina

Jaså du bloggar igen!
Hehe!
Fatta att du vatt inne på vår sida då du hittat adressen till Moa!
Hur e det med er?

2007-09-21 @ 19:26:38
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0