20/9 Mysdag

Hej alla glada bloggare!

Idag har morronrocken varit på fram tills nyss...14.00.... Har bara gått o pulat lite här hemma. Titta på Våra bästa år förståss.

Jag vet att ni finns där och läser för jag har tittat i statistiken... varför skriver ingen???!!! Det är bara att klicka på kommentarer och skriva ett inlägg. Jag skulle bli glad då och det skulle inspirera mig till att skriva lite oftare....

(Camilla tack för dina kommmentarer...)

Idag är det ridning på tapeten för Lovisa, Tova ska va hos Farmor o Mormor ett evigt pusslande, tack för all hjälp snälla ni! Magnus ska på logen så det står Mc Donalds på menyn ikväll. Då blir barnen glada iaf. *s*

Nu ska jag iväg och hämta mina snuttisar på dagis. Vi hörs igen snart.

Kram & Klapp

-M

Kommentarer
Postat av: Emelie


Härligt att bara gå hemma och luffa, så kan man sätta fart lite senare. :)

2007-09-20 @ 14:28:47
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Snolle

Jaamen hallå, eller?
Bra att du tar igen dig och laddar batterierna, keep up the good work!
En som gillar dig skarpt;-)

2007-09-20 @ 17:18:26
Postat av: fia

här kommer ne komentar ,just nämligen att kul att hitta en dag när man bara kan va . önskar dig en trevlig helg.

2007-09-20 @ 19:55:54
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0