16/9 Längesen.....

Ja, nu e det ett tag sen sist.......

Ska försöka bättra mig!!!! Har ju fått nytt jobb...jättespännande.
Jag tänkte bli försäkrings kvinna, vad säger ni om det va.....hi hih hi. Allvarligt talat så e det jätte intressant och kul!

Annar e allt som vanligt. Barnen mår bra och Magnus mår nog oxå bra. Idag har vi varit på kalas hos Alma. Barnen fick göra sina egna pizzor och det va ju en hit!

Lovisa har börjat på ridskola, jag med......Superkul! Man upptäcker muskler man inte troode fanns.....
Princessan är såklart jätteduktig och fröken har sagt att hon har talang.

Vi har ju fått en ny familjemedlem... äntligen har mamma fått sin påg! En fransk vädurs kanin som heter Sigge. Han e sååå söööt.

Håll till godo med lite bilder

Kram & Klapp

-M

223117-29




Kommentarer
Postat av: Camilla Thorsell

Ja , det var väl på tiden att du skrev lite. Har du kollat upp min försäkring;)

2007-09-20 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0