28/10 Om Ullared och invigning

Ullaredsresan var mycket lyckad och jag är fullt nöjd med alla mina fynd! Det blev allt i från Julklappar till barnen till kalsonger och strumpor till mannen.....

Ifredagts hade vi invigning av vårt nya kontor och det blev succsé! Vi hade upp emot 60 besökare  och mycket blommor och presenter blev det! Tack alla som var med och gjorde dagen så lyckad!
Ett speciellt tack till Dennis på Canab för den fina ballogdekorationen i entrén!!!!!

Hela kontoret och hela mitt hem är fullt av vackra blomsterarrangemang.....Efteråt gick jag och Per med våra respektive på Napoli och åt en god middag. (Kan varmt rekommenderas) Kvällen fortsatte med en Pubrunda och avslutades på Oliver....låg standard jag vet.... men det finns ju inte så många ställen i stan. Vi hade kul iaf.
Vi var alla lite runda om fötterna när vi anlädde på Jaktsigen kl. 04.00.
Alexandra som var barnvakt tog ungarna även på morgonen efter så vi fick sova ända till 12.00. Underbart!
Idag var Lovisa på kalas hos Emil på busfabriken. Jag hade missat ställa om klockan så hon höll på att komma en timme för tidigt....tur att min lilla mor upplystre mig. Vi har oxå shoppat en ny bur till Sigge idag.Han höll på att växa fast i den gamla. Han e juh könsmogen nu och vill sätta på allt inklusive min ben *hahaha*

Magnus har några semesterdagar kvar i nästa vecka. Han har röjt upp i trädgården och fällt våra granar Bill&Bull, det blir såå fint. Och så mycket plats vi får! Nästa sommar kan vi ha både studmatta och pool, ungarn blir som tokiga!

Ha det sdå bra alla bloggare och glöm inte att skriva en kommentar!!!!

Kram & Klapp

-M

Kommentarer
Postat av: Madelene

oj var ni i ullared i lördags, hoppas att ni inte behövde stå i den långa kön!! hehe själv så jobbade man på NIMO restrangen mitt imot gekås.. Hoppas att ni hittade en massa kul saker på Gekås =) ha det bra =)

2007-10-28 @ 20:33:16
Postat av: Mannen i hennes liv.

Jodå, dom hittade jäääättte mycket saker. Tro mig;-)

2007-10-29 @ 13:59:44
Postat av: Madelene

okej det var ju bra det ju =) Själv så handlar man inte så mycket där inne eller jo, men man handlar bara de saker som man behöver just när man är där =) hehe handlade ni julklappar till barnen tro? å en massa söta kläder =) ha det bra

2007-10-29 @ 21:15:43
Postat av: Karolina o Felicia

KUL med Ullared!
Men vi åkte ju på böter, så detta året löna det sig inte *haha*

2007-11-03 @ 23:48:24
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0