23/10 Ullared!!!!

Nedräkningen har börjat! Om 4 timmar bär det av mot Ullared, årets höjdpunkt!
Jag känner mig som ett litet barn på julafton, det pirrar i magen och jag är full av förväntan. Hur mycket pengar ska jag få bränna idag???!!!

Det är ju sååå legitimt att handla för mycket pengar där för allt e juh sååå billigt!!! Alla inköp är totalt försvarbara, argumenten sinar sällan.......sen hur mycket som egentligen är nödvändigt bryr vi oss inte om att ta upp......
Här ska shoppas loss!!!!!

Jag och en tjej från Malmö ska på utb. i GBG i morgon och hon kom på den brillianta idén om att ta vägen om Ullared när vi ändå kör förbi. Vilken smart tjej! Jag va ju inte sen att hänga på. Sen ska vi köra upp till Götet, checka in på hotell, äta en god middag och sova hela natten I FRED.
Man har juh fått lite perspektiv på det där med lyx sedan man fick barn.... Man blir lycklig av en tur till Ullared och en hel natts ostörd sömn.

Nu är det dags att packa och dammsuga bilen, man kan juh inte ha gäster i en svinstia....mina barn brukar ha leriga skor, har era oxå det???

kram & klapp

-M

Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Have fun!
Akta er för räliga poliser som ger er fortkörningsböter!
Haha!
Kram

2007-10-23 @ 09:59:24
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Madelene

alltså allt är inte billigt på gekås, vissa saker kan vara rätt så dyrt enligt mig, jag bor själv i samhället Ullared å tycker inte att det är så billigt. Å jag hoppas att ni inte kallar Gekås för ullared! ha det bra hoppas att ni hittade en massa skojiga saker. kram

2007-10-24 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0