10/10 Om livet och jag

Sitter framför datorn vid mitt nya skrivbord på mitt nya kontor. Är alldeles ensam så jag tänkte att lite bloggande på arbetstid har väl aldrig skadat någon :)

Förra helgen med kalas o firande ska snart ersättas med en ny helg med fler kalas.......sen får det va bra för ett tag.
Jag tycker inte om att ha kalas. Bara massa måsten och när väl folket kommer e man så slut så man orkar inte umgås. Huset ska städas, ungarna ska va rena o fina, mat ska lagas osv......
Det är mycket roligare att gå bort på kalas!

I söndag hade vi 17 st barn hemma på kalas! Det gick över förväntan... huset står kvar och Lovisa är nöjd vilket är det viktigaste!
Vi  hade mysigt med skattjakt o samling.
Samling är viktig på våra barnkalas. Då får alla barnen sitta i en ring på stora mattan i vårt vardagsrum och så tar Magnus fram gitarren o så spelar vi o sjunger. Våra barn bara älskar det och det är tydligt att det ska va med på barnkalas!

Vi får inte heller läsa saga för våra barn på kvällen.... Då ska vi sjunga i "sjungeboken". Förut var jag populär men sedan Magnus börjat lägga dem på kvällen så duger ine jag.... Jag spelar ju inte gitarr!!!!
I brist på annat kan det väl duga om han inte e hemma, men inte utan kommentarer.

Nu ska jag strax gå till Doktorn o se om jag blir godkänd på besiktiningen.....inga tvåor hoppas jag.

GLÖM INTE ATT SKRIVA EN KOMMENTAR!!!!!!!

Kram & Klapp

-M


Kommentarer
Postat av: Knut Snolle

Bara så du vet, så duger inte jag när du inte är hemma. Så det har inget med dig eller ditt ev. gitarr komplex att göra. Mamma är ändå alltid mamma när det gäller.

Bara så du vet.
Din Knut

2007-10-11 @ 20:06:19
Postat av: Karolina o Felicia

Hej!
Det är lite svårt att fokusera sig på det positiva när man bara hör negativt!
Hoppas det e bra! Åh att du trivs på jobbet!
KRAM

2007-10-17 @ 23:13:48
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0