Svenska flaggans dag

Har hittat en del kuliga bloggar. En är min brors gamla tonårs flört. Hon har flyttat till vår lilla by med sina söner och bonus barn. Jag spanar på henne på bloggen i smyg..*fniss*

Åter till verkligheten..... Har varit och ridigt ida´, det var spännande. Både jag & hästen har stark villja så det slutade med att jag har blåsor i händerna ....grrrr (ont). På söndag e de dags igen å då e det jag som vinner!!!!

Mina goa töser har spenderat hela dan på studsmattan och tom mina goa bonusbarn blev uppåt ner de kom hit och såg den!

Sänder en extra tanke till lilla Matilda och hennes familj som har det svårt just nu . http://hem.passagen.se/dummapricken /

Ha de så bra i cyberspace

//Mahlin
223117-6

Magnus har smygfottat oss när vi sover....MYYYS


223117-7

Visst e dom goa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0