28/6 en vanlig torsdag

Hej alla glada bloggare!

Jasså ja e pratig, störig och en snokare.....hoppas det finns lite positivt iaf. Men alla har ju sin åsikt och ärlighet
vara längst!

Lovisa vill att jag ska skriva att hon e en princessa som älskar sin mamma mest i hela världen:) Det värmer ett mamma-hjärta. Puss på dej min älskling!
Lovisa har sovit på Torpet och kom hem med feber och jääääättteee ont i magen. Tack o lov e det bättre nu. Man blir extremt nojig när man läser alla bloggar om stackars familjer som blir drabbade av alla möjliga sjukdommar. Lyckliga oss att vi e förskonade.

Tack söta Calle för dina fina svar på mina dumma frågor, älskar dig!!!!!! Puss.

Vill passa på att gratulera mina föräldrar som har bröllopsdag i dag. 32 år!!!! Grattis att ni stått ut med varandra!
Puss på er och ha en trevlig kväll på Napoli, hoppas han hämtat ut sitt recept :)

Måste berätta en hemlis, jag ska bli faster!!!!!!

Ha en skön kväll alla

PoK

Mahlin

Ps. det kommer lite blider ds.


Mormor o Tova

Älskade morfar i sin älskade båt!

Världens absolut bästa Moster




Mina underbara underbarn!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!
Världens absolut bästa moster (MARIA) o ja har gått barn o fritid tillsamans!

2007-06-28 @ 22:18:41
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Karolina

Hej!
Världens absolut bästa moster (MARIA) o ja har gått barn o fritid tillsamans!

2007-06-28 @ 22:18:58
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Camilla Thorsell

Vilken fin sida och vad fint du skriver. Vi ses imorgon det ska bli jättetrevligt. Kram

2007-07-02 @ 20:18:04
URL: http://camillathorsell.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0