2/6 Söndagmorgon

Long time no see!

Nu ska jag bruka allvar med mitt bloggande. Jag läser så många andras ....
Blev väckt av Lovisa imorse kl 06,30 övertalade henne att vi skulle "vila" en stund till och det gick ända fram till 07,50!!!!!
Idag är det trädgårdsarbete som gäller. vår baksida ser ut som en soptipp. Man hinner inte med allt man vill. Barnen tar ju en del av ens tid....*ler*

Just nu tänker jag mycket på lilla Matilda och hennes familj som är i slutet av sin kamp mot cancer. Gå gärna in och rösta på hennes hemsida så blir hon glad. http://hem.passagen.se/dummapricken/

Jag har fått mitt HOPE-halsband och det är jättefint. En uppmaning till alla er bloggare där ute är att gå in på barncancerfondens hemsida och beställa ett ni också!!!!

Jag ska nu gå och väcka min man så vi får nått gjort idag....

Ha en underbar söndag

//Mahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0