25/6 Frågeformulär

Hej svejs,
Idag kommer jag lägga ut ett frågeformulär som jag är sååå spänd på att se om någon svarar på.... :)
Har givetvis snott det på en annan blogg, men det var så lockande att jag inte kunde låta bli......


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kramar Mahlin

Maria, givetvis ligger du på delad 1:a plats bland barnvakterna!!!!När har du tid?



Syskonkärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Calle

1. Calle
2. Kan man väl säga
3. Vi träffades när pappa presenterade dej och det var typ för 10 år sen, och vi träffades för att du och pappa blev kära och för att jag är pappas son.
4. Jaa, klart!
5. Krama! men inte pussa, det för du göra med pappa
6. Mallan, för att jag brukar kalla alla mahlinar det.
7. Stressad
8. Kommer inte ihåg
9. Hur ska jag veta det om jag inte kommer ihåg?
10. Stora svarta övertonade solglasögon
11. ett hus långt ifrån mig :P Skämta
12. Tillräckligt bra
13. Idag hos farmor och farfar
14. Ja det är en cool grej, men du vet redan mycket om mig så inte av den anledningen.

2007-06-26 @ 18:59:57
URL: http://lillpalten.blogg.se
Postat av: Karro

1: En superbäst mamma
2: Nej
3: Vi har tydligen träffats men kommer inte ihåg dig!
4: Javisst
5: Krama
6: Tovalovisa
7: Trvlig?
8: Snokare
9: Lite :-)
10: Ingen aning
11: En massa pengar kanske
12: Inte bra
13: Ja tror ja såg dig i Borstahusen om det nu va du! Men ja har bara en vild gissning på vem du e!
14: Redan gjort

2007-06-28 @ 14:21:43
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Jenny

1: Mamma till två underbara söner
2: Nej
3: Jaha, så de va du på McD! Förvirrad å trött e mitt andra namn
4: Måste känna nån bättre för att uttala mig om det
5: Ja de tror jag
6: Tovalovisa
7: Pratig
8: Störig
9: Nej
10: Din bror
11: De du vill ha
12: Inte alls
13: Tydligen på McD
14: Har jag redan gjort

2007-06-28 @ 14:40:34
URL: http://fruchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0