6/7 jävla pisse-väder!!!!

Fy och usch vad det regnar. Och dett ska kallas sommar....Det är tur man inte har semester!
Imorgon vankas det cykelfest och det lär bli en blöt sådan.(Förmodligen på mer en ett vis:) Vi ska ha huvudrätt här hemma med Italienskt tema, vad det blir är en stor hemlis......

På måndag ska jag och Camilla åka till Skånesdjurpark med våra barn och campa. Det ska bli mysigt. Två nätter ska vi va där och vi har mejlat till Pölman och begärt sol!!!! På söndag ska jag till min förvirrade tonårsstyvdotters kyrk-läger där hon e ledare och hälsa på. Det är nog bra för henne att va lite religös några veckor:)

Nu ska vi äta, min man har gjort mys-midda´

Puss & kram skumbanan
-M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker du om schackrutor ?

2007-07-06 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0