18/12 Nedräkningen har börjat....

6 dar kvar till jul.....tiden går. Dags för ett nytt inlägg eller hur........

Sitter på jobb och väntar på min lunchdate så jag kan ju passa på att uppdatera.

Magnus e hemma med Lovisa för hon har ont i magen. Jag har vatt kass hela helgen så jag har väl smittat henne. Tova o resten av min stora familj mår bra (än sålänge). Alexandra ska sjunga solo i Maria kyrkan på Torsdag och jag kan inte gå ...Skit oxå. Hade vatt kul att lyssna o få va stolt plastmamma i publiken.
 Next time gumman!!!!!

Jaha då va det julafton på måndag. Jag har full koll på läget (NOT). Kontrollerad kaos kallas det visst.


GOD JUL  till alla vi känner o inte känner!


Kram & Klapp

-M

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej Vännen. Hoppas allt är bra, ja julen närmar sig med stormsteg, känner mig faktiskt redo och det mesta är fixat, förstår inte alla som stressar inför jul, det ska ju va lugnt och skönt. Tänkte att vi kunde överklaga min livförsäkring efter jul med tanke på att citikliniken inte hade uppdaterat min journal men det är gjort nu. KRam på er alla från Familjen Thorsell

2007-12-18 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0