Välkomna till oss

Solen lyser och jag har gjort en egen blogg! Villken härlig vår det är ute.
Jag som skriver heter Mahlin och är 28 år och mamma till Lovisa 4 1/2 år och Tova som fyller 2 år på Torsdag den 5/4. Tanken med den här bloggen är att jag ska skriva av mig om allt möjligt som surrar i mitt huvud och kunna dela med mig av det till omvärlden...för dom som vill läsa.
Har bloggat mycket hos andra och liksom fastnat.

Livet är märkligt...under denna korta tid som jag har kännt till bloggvärlden så har två små barn dött i cancer. Det är Alfons Löv och Noel Björnfot som jag lärt känna via nätet. Dessa pojkar har alldeles fantastiska föräldrar som gjort det möjligt för andra att följa deras livsöden under en svår period av deras liv. De skriver mycket öppet och gripande. Detta har gjort att jag uppskattar min familj enormt mycket mer nu än tidigare. Man vet inte vad som väntar runt nästa hörn. Jag är mycket noga med att mina älskade barn vet att deras mamma älskar dem mest av allt på jorden!

Ta hand om varandra där ute och njut av livet, vi hörs!!

//Mahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0